Check this out!

Click To View

A & N academic and scientific editing service

Contact us when you need someone to proof read or translate some documents.
http://www.annediting.com/index.html

Thursday, June 21, 2012

Promosi Bloggers Sunlight (BM entry)

Salam,

Saya menerima e-mail ini dan tengah membuat pertimbangan samada nak menerima atau tidak tawaran ini. Nak tanya sesiapa yang baca entri ni, Patutkah saya terima?:


Hai J
 
Saya Era dan saya menghubungi anda bagi pihak Sunlight, jenama pencuci pinggan terkemuka di Malaysia. Anda telah dikenalpasti sebagai salah seorang Mummy Bloggers yang menepati ciri-ciri bloggers yang kami ingin bekerjasama dengan bagi kempen Sunlight yang terkini.
 
Melalui kempen ini, kami akan memberikan anda produk pencuci pinggan Sunlight bagi digunakan dalam masa setahun, selain beberapa barangan bagi kegunaan dapur yang lain. Kami juga akan memberikan anda hadiah untuk dikongsi bersama pembaca blog anda melalui peraduan Sunlight.
 
Sekiranya pihak anda berminat, diharap anda dapat membalas emel ini dengan segera dan menyertakan nombor telefon anda supaya saya dapat menghubungi anda bagi perbincangan lanjut.
 
Saya boleh dihubungi di ..........
 
Terima kasih.
 

6 comments:

Cik Lily Putih said...

Kak

accept je dan tolong delete nama PR tu ek? takut org lain take advantage plak yg sampai akak x dpt plak

yatie chomeyl said...

you should give it a try, nothing to lose pun.

plus, u shouldn't put the full details of the organizers like their address or such as i believe this is personnel to u only :)

ICA said...

Salam Nur, wow...tertarik la bila dpt emel mcm tu.. good opportunity though you may need to gather more info before u decide kan. But all in all, I think its a good opportunity...boleh diconsider kan.

Papa Surarumah said...

Tawaran menarik tu. Rezeki tu :)

Izan Ishak said...

sangat2 menarik tawaran tu kak... apa salahnya mencuba kan...

Nia said...

Patut terima kak!! Rezeki tu..:)