Check this out!

Click To View

A & N academic and scientific editing service

Contact us when you need someone to proof read or translate some documents.
http://www.annediting.com/index.html

Friday, December 7, 2012

Lawak: Petikan kata-kata Ustaz Azhar Idrus (BM entry)

Salam,

Hari ni tak sempat nak taip2 panjang-panjang. Jd saya nak kongsikan kata2 UAI yg mmg terkenal tu.

Sepasang suami isteri sedang berebut remote tv.suami die suke tngk bola...manakala isteri die suka tengok masak2...Gaduh punya gaduh sampai Channel tv asik bertukar-tukar...kejap bola kejap cite masak-masak... bunyi tv tu jadi tak menentu mcm ni..

" satu kilo daging ayam DI TENDANG RONALDO MASUK GOL...5 ulas bawang pu
tih BERDIRI OFSIDE....daging di rebus oleh REFREE sampai empuk....masukkan jintan manis dan YELLOW CARD ke dalam periuk..BOLA DIBAWA LALU di rebus separuh masak....GOAL KEEPER ditusuk jadi sate... PENJAGA GARISAN MENGANGKAT BENDERA tanda sate dah masak.... "

*Jiran sebelah: Ape ke bende yg diorang tonton tu...pelik bebenor bunyinya...dunia2. haha :D

4 comments:

Puan Kutu said...

haha pelik bunyinya ekk..cer tnya ustaz azhar idrus..:)

transformed housewife said...

Puan Kutu: pernah tak terjadi kat rumah? hehe

Izan Ishak said...

hehe... senyum2 je izan baca entry ni kak nur. mujur kat umah tak pernah berlaku insiden sebegini...

Liza said...

Ada je lawak2 UAI ni.. Mmg jiwa penghibur dia neh. :)