Check this out!

Click To View

A & N academic and scientific editing service

Contact us when you need someone to proof read or translate some documents.
http://www.annediting.com/index.html

Thursday, October 8, 2009

Miela77 Aksi Di Aidilfitri Contest..

Photobucket

Sebenarnya I baru rasa nak rest kejap dr masuk mana2 contest. Tapi oleh kerana baru terbaca pasal keluhan Iela yg contest dia tak mendapat sambutan, rasa terpanggil nak try jugak utk memeriahkan. Kalau yg lain berminat pun, apa lg masuklah cepat sbb hadiah2 menarik jugak.

Pilih punya pilih, rasanya ni gambar yg ada aksi menarikla. Bukan apa banyak2 gambar cuma ada aksi2 sopan jer. Teng3 lihatlah gambar ini:



Why did I chose this photo? Well, macam nampak menarik je gaya org2 lelaki makan di pagi raya di sini. Kami sembahyg raya kat rumah seorang kawan yg bermurah hati menawarkan rumahnya sbb kami raya hr Isnin (21 September 2009). Lewat sehari dr Msia. huhu. Slps sembahyg raya kami menjamah mknan yg disediakan tuan rumah dan mknan yg dibawa oleh rakan2 yg lain. Sesetengah kaum lelaki tengah menjamu "Soto" yg disediakan oleh tuan rumah. Tapi tengoklah mcmmana diaorg makan. Macam tengah buat mesyuarat kat tengah2 tu bukan macam makan. Entah apa yg dibualkan sambil2 makan tu. Khusyuk makan sambil berbual2 dalam bulatan. hehe. Lps tu I accidently snapped our kamera girl of the day. Jadi, aku ambik gambar org yg tengah mengambil gambar org lain. hehe. Yg bestnye, this is the only photo yg ada gambar kamera girl masa kat rumah ni. Sian dia. Ok, dah cerita tentang gambar, skrg kena cerita pasal produk yg Iela selalu promote kat blog dia.

Apa itu Anti-Virus Bio-Tech Herbal?
Dari apa yg telah dibaca, ini adalah vaksin yg boleh mencegah H1N1. Org yg bertanggungjawab dalam penghasilan vaksin ini ialah Dr. Wan Mahani Zainal Abidin (
Serologist, (Ex Research Development Petronas PRSS dan kini menjadi Penyelidik Chemicals/Kimia Bertaraf Antarabangsa serta Senior Business Advisor Dunita Corporate World).

Macam mana nak makan ubat ni? According to Iela, ubat ini boleh disapu di hidung untuk membantu pernafasan atau titik 2,3 titis ke dalam mulut atau ke dlm secawan air suam dan minum 2 kali sehari untuk menambah oksigen ke dalam badan sekaligus membantu pernafasan. Vaksin ini dijual dalam botol kecil(5 ml) yg berharga RM20 dan botol besar (100ml) berharga RM150. Selain dari membantu pernafasan, vaksin ini juga berguna dalam menghilangkan batuk, sakit tekak dan membuang toksin di dlm badan. Selain itu, ia juga mampe membantu dalam sistem penghadaman, melancarkan perjalanan darah dan menguatkan imunisasi badan dalam melawan virus. Ada lagi, ia juga berguna dalam merawat sel2 kulit dan menyembuhkan luka2 dgn cepat. Iela juga telah menulis beberapa testimoni dari beberapa pelanggannya yg telah mencuba vaksin ini dan telah terbukti dalam beberapa kes yg vaksin ini berkesan.


Ok, kepada kwn2 yg berminat, jomlah masuk contest ni. Ini link dia:
www.miela77.blogspot.com/2009/09/miela77-aksi-di-aidlifitri-contest.html

1 comment:

Unknown said...

Salam kak..iela da check semua ok...moga berjaya..thanks for supporting ye..