Check this out!

Click To View

A & N academic and scientific editing service

Contact us when you need someone to proof read or translate some documents.
http://www.annediting.com/index.html

Monday, August 22, 2011

Mama kentut kat mulut! (BM entry)

Salam,

Ini entri pendek hanya untuk berkongsi bagaimana anak2 berfikir. Biasanya anak2 ni kalau kita tak terangkan perkara sebenar, mereka akan buat kesimpulan berdasarkan apa yang mereka tahu. Kalau tak percaya, cuba tanya pada anak2 mengenai perkara2 yg mereka lihat setiapo hari. Kita akan dapat mendengar beberapa perkara menarik dari mereka.

Hari ni saya nak berkongsi cerita ini :-

Saya:     (Burp.....)
Hafizah:  Kenapa mama kentut kat mulut?
Saya:      Bukan kentutla. Mama sendawa.
Hafizah:  Kenapa bunyi mcm kentut?
Saya   :   Sbb  keluar angin tapi sendawa keluar angin kat mulut.
Hafizah:  Kat mulut bukan kentutla?
Saya:      Aah. Namanya sendawa.

Ada lagi beberapa cerita pendek yg lucu dari anak2. Lain kali saya akan kongsikan lagi. Saya pasti anak2 yg lain pun ada mcam-macam cerita lucu jugak kan.


3 comments:

Nur Misnan said...

hik3.... anak2 skrg memang bijak bertanya..

yatie chomeyl said...

kui3x, mujur dio tegru di rumoh jah kalu tegur depe ore ramai maluuu la mama hehe

transformed housewife said...

NUr misnan- mcm2 dia tanya. Tak tercapai dek fikiran kita kdg2.

Tie- kalu depe ore, Mama dio cubitla.