Check this out!

Click To View

A & N academic and scientific editing service

Contact us when you need someone to proof read or translate some documents.
http://www.annediting.com/index.html

Thursday, July 26, 2012

Kakak masih gagah berpuasa. (BM entry)

Salam,

Alhamdulillah, setakat ni Kak Yong (Fathini) masih gagah berpuasa. Mama bangga dengan anak mama. Tahun lepas Kak Yong puasa separuh hari selama 3 hari selepas tu jatuh sakit seminggu. Tahun ini, mama dan papa masih tak nak paksa tapi kakak sendiri yang nak cuba berpuasa penuh satu hari. Walaupun kakak ni kurus je orangnya tapi semangat kakak kuat. Walaupun Hafizah (Kak Ngah) selalu jugak makan dan minum depan kakak, kakak tak tergugat pun. Masa mama berumur 7 tahun pun mama masih tak puasa penuh satu hari. Semoga kakak akan bertahan beberapa hari lagi.

Kakak a.k.a. Kak Yong (Fathini)

8 comments:

Eliss Mie said...

boleh bagi upah la. budak2 tak tahu la pahala kan :) eliss dulu2 5 tahun dah puasa penuh sbb nak duit. masa tu bodo lagi kan.abah janji nak bagi duit.

bersama kak Es said...

caiyokkk kak yong :)

transformed housewife said...

Eliss: Knur tak janjikan upah pun tp mmg nak bg duit raya lebih sikit.

Affieza said...

Alhamdulillah...moga dia berjaya kekalkan hingga ke akhir ramadhan

Eliss Mie said...

nanti email alamat yer, nk kirim kad raya :)

elissmie [at] gmail [dot] com

transformed housewife said...

Affieza: Amin.

yatie chomeyl said...

auww pelik la panggil tini kak yong supo ore luar jah bunyi hihihihi

Izan Ishak said...

tahniah kak yong! takpe...boleh puasa penuh perlahan2 lepas ni. lagipun kakak baru 7 thn kan...