Check this out!

Click To View

A & N academic and scientific editing service

Contact us when you need someone to proof read or translate some documents.
http://www.annediting.com/index.html

Sunday, August 9, 2009

Ole2 dari Malaysia.

Hr ni baru ada kesempatan nak tunjuk ole2 yg dibawa oleh mertuaku. Banyak sungguh brg2 yg diaorg bawa untuk kami. Yg paling banyak brg2 makanan. Yalah ada banyak juga mknan yg tak dijual di NZ ni. SO, bolehla hilang kempunan kitaorg ni. hihihi. Jom, tengok brg2 dulu.


(baju2 untuk Hafizah)

(baju2 untuk Fathini)


(gelang utk Fathini dan Hafizah)



(3 in 1 milo, Nescafe dan kopi)


(maggi Malaysia-sini ada maggi tapi maggi tak halal lah)


(perencah2 masakan)


(kicap2, penyicah dan sos cili)


(ikan bilis yg sudah dikopek dan sgt fresh. Kat sini ada jual tapi mahal dan tak sedap sgt)


(Ini baju raya untukku. Dah 2 thn takde baju raya baru. huhu)

Oklah, mesti dah muak tengok gambar2 tadi. Bukan nak bermegah2 tapi saja nak berkongsi kegembiraanku yg berada di perantauan ni. Yelah bukan selalu ada ahli keluarga datang melawat dan bawa ole2 yg banyak. Lusa kami akan bertolak pergi melawat beberapa tempat menarik di North Island ni. So, blog aku ni akan sunyi sepi la sekejap. Bila dah balik nanti, aku akan berkongsi beberapa cerita mengenai tempat2 menarik yg kami lawati.

Ka Ki Te Ano.

4 comments:

yatie chomeyl said...

bestnyo dpt baju rayo. t pakai baju hok tahun lepas ado lg yang tokde pakai..baju time nikoh hari tu heheh harap2 pade lagi la

LITTLE DEWA said...

wah meriah siap ade bj raya! :)

transformed housewife said...

Ti: kurus doh balik kan. mesti muat lah. lgpun Ti balik nanti boleh gi beli kat KB Mall lg baju rayo.

Awie: aah aku seronok mcm budak2 pulak bila dpt baju raya juga. nasib baik mak mertua aku ni mmg best. Mcm2 dia belikan.

FdausAmad said...

gua nak ajak lu dtg makan kenduri kat blog gua.Folo baca doa skali pun takpa.