Check this out!

Click To View

A & N academic and scientific editing service

Contact us when you need someone to proof read or translate some documents.
http://www.annediting.com/index.html

Friday, July 8, 2011

Balik awal & kaitannya dgn BERSIH (BM ENTRY)

Salam,

Kecoh juga tadi di tempat kerja sbb kawasan tu kwsn strategik. Dari pagi, pelajar2 dah bising tanya tentang apa yang akan berlaku esok. Kami pun tak dapat nak bagi maklumat yang sebenar sbb semuanya masih samar2. Dalam pukul 11 pagi, beberapa guru dapat macam2 maklumat berkenaan jln2 di sekitar Kuala  Lumpur yang akan ditutup. Bos kami pun segera memberi perintah yang semua orang perlu balik awal hari ini. Sebelum pukul 3 ptg, kebanyakan pejabat dan kedai2 di sekitar akan ditutup kerana pihak polis telah mengarahkan agar semua jln2 utama menghala ke KL ditutup pada pukul 4 ptg. Maknanya hanya orang2 yang mahu keluar dari KL dibenarkan keluar. Pelajar2 juga diberi amaran supaya tidak keluar kemana-mana esok untuk keselamatan mereka. Kebanyakan pelajar tinggal di sekitar KL. Saya pun apalagi balik seawal pkl 2.30 lg. Harap2 esok keadaan tak akan jadi huru-hara. MIntak2la jgn sampai jaadi rusuhan.

3 comments:

yatie chomeyl said...

I dont think it's going to be that bad. I hope so.

inspirasicyber said...

harap esok kita masih dapat keamanan yang kita jaga selama ini

kakyong said...

dah tgk bbrp gambar & video yang related dgn BERSIH semalam.. dari satu sudut nampak aman.. ok jer.. tp dari angle lain, ade pulak yg menunjukkan kekerasan (u know who.. ;)

klik2 mcm biasa..