Check this out!

Click To View

A & N academic and scientific editing service

Contact us when you need someone to proof read or translate some documents.
http://www.annediting.com/index.html

Tuesday, July 26, 2011

Berharap jika mereka sudi. (BM Entry)

Salam,

Ada peluang utk saya minta kerja di tempat yang baru di bawah syarikat yg sama skrg. Baru sekejap tadi sy dah hantar email yg berkenaan. Harap2 kali ini ada peluang yang lebih cerah dan sesuatu yang lebih baik dari sekarang. Yg paling bagusnya, tempat baru tu ialah di UPM. Jadi bolehla saya naik kereta dgn suami utk ke tempat kerja. Apabila kami berpindah ke Nilai (bila  rumah kami siap), tak perlulah saya mencuba nasib utk cari kerja di tempat lain. Mmg saya berharap ada rezeki saya di sana. Sesiapa yan sudi baca ni, tolonglah doakan ye. Terima kasih.

8 comments:

fa10 said...

insya allah... mudoh2an ado rezeki demo ssitu

Sidratul Muntaha said...

mudah - mudahan kak..
insyaa Allah..
berdoa agar komunitinya disana jugak menjadikan kita lebih baik.
insyaa Allah...

yatie chomeyl said...

Insya Allah, ti pun doa kak nur dpt kijo kat tmpt baru tu. Ameen

SyidaGorjes said...

kita doakan akak akan dapat keje yg dihajati.

kita pun akan start kat tempat baru lps raya nanti.

Susan Elsa Saiful said...

You can do it Nur!
I pray for you my dear! InsyAllah kalau rezeki tak kemana.

transformed housewife said...

Thanks to all your prayers.

UstazCahaya said...

Assalamu'alaikum wrb Kak Nur.

Semoga mendapat apa yang dipohonkan. Amin ya rabb al-alamin.

Kak Nur apa khabar? Blog saya sudah kembali bersiaran. Hehe:)

kakyong said...

Insya Allah, semoga ada rezeki berkat Ramadhan tahun ini.. Amin