Check this out!

Click To View

A & N academic and scientific editing service

Contact us when you need someone to proof read or translate some documents.
http://www.annediting.com/index.html

Friday, November 4, 2011

Apa pekdahnya? - "Seksualiti Merdeka".

Salam,

Nak tahu apa ke bendanya ni, baca kat SINI dulu dan tengok kat website diaorg kat SINI 

Pandangan peribadi saya:
Perkara ni diwar-warkan termasuk dalam hak asasi manusia TAPI perkara ni dah sah2 menyalahi hukum agama. Memang melawan fitrah kejadian manusia. Apa yang nak dilaung2kan untuk dapat kebebasan memilih seksualitinya? Kenapa ramai yang menentang? Dah memang Allah pun mengutuk perbuatan di luar tabii tu. Alasan diaorg, diaorg pun bayar cukai, bekerja dan banyak menyumbang dalam masyarakat. Jadi, kenapa tak boleh bagi kebebasan untuk mereka memilih cara hidup mereka.

Susah betul nak tarik semula mereka yg dah terpesong ni ke jalan yang benar. Mmg kita tak patut mengasingkan dan mencaci mereka tapi kitta perlu bimbing mereka. Kalau kita benarkan mereka buat kempen dan program2 sebegini, apa akan jadi jika makin ramai yang tertarik dengan cara hidup yang terpesong ni?

Nasib baik polis dah haramkan tapi perkara ni sudah dilakukan sejak beberapa tahun lepas lagi. Maknanya belum ada tindakan sewajarnya untuk menghalang perkara ini. Apa nak jadi dengan negara kita? Makin melalut dan makin sesat nampaknya. huhu

No comments: