Check this out!

Click To View

A & N academic and scientific editing service

Contact us when you need someone to proof read or translate some documents.
http://www.annediting.com/index.html

Monday, March 8, 2010

Apa yg berlaku hr ni? (sambungan insiden berkongsi aiskrim-BM entry)

Salam to all,

Hr ini, sy rasa sedikit cuak sewaktu bersiap2 untuk ke playcentre. Kenapa? Sbbnya kalau sesiapa ingat
pasal insiden berkongsi aiskrim (entri 4 March 2010, Last Thursday), hr ni sy cuak sbb sy tahu akan bersua muka dgn Puan K.

Pg2 lg dr luar pagar, sy dah nampak kelibat Puan K. Tak tahu kenapa sy perlu rasa berdebar2. Apbl
masuk ke dlm bangunan tempat tu, sy beberapa kali dpt mengelak berhadapan dgn Puan K. Sy ingatkan
sy nak buat tak tahu je kat Puan K. hr ni. (teruknya perangai kan.huhu). Entah kenapa sy masih terasa
dan mungkin sy je kot yg terasa lebih2.

Dlm pkl 10.30 pg, sy sedang sedap2 berbual dgn kwn sy Puan C di meja tempat anak2 buat kolaj.
Anak2 sy dan anak2 Puan C. sedang tekun membuat kolaj mereka. Tiba2 sy nampak Puan K. menuju
ke arah kami. Mula2 sy ingat dia nak lalu je. Tapi oh tidak....... Apa yg terjadi?
...............................................................................
...............................................................................
..............................................................................
............................................................................
.........................................................................
.............................................................................
jeng....jeng....jeng........
(biar ada unsur2 seram sejuk sikit2. ehehehe)



Takde apa2 la. Puan K. dgn senyum simpulnya menegur kami "Hi ladies. How are you?".
Sy mula2 mmg terkejut (tak dela terkejut beruk, tapi terkejut ayam kot. eh ada ke?) Tapi
sy dan Puan C. jawabla "Fine, thank you. What about you?". Dia pun jawab balik kata dia ok.
Fuhh.....dlm hati lega sgt sbb kes tu tak berpanjangan. Sy pun buat mcm biasa dan biar anak2
main mcm biasa.

Apa pengajarannya ye anak2, adik2, kakak2 dan abg2 sekalian? Lain kali jgn le cepat terasa sgt mcm sy ni. Rupa2nya Puan K. mmg jenis mulut sedikit tak mkn saman tapi dia jenis yg lurus bendul juga.
Dia cakap apa yg dia tak suka lps tu dia tak pendam2 dlm hati dah. Okay itu aje cerita hr ni.

9 comments:

Diyana Zulkifli said...

hmm,omputih mmg jns cakap brtrus trg kan?[pn K tu omputih kan,kak?].bagus le die camtu,klu mcm mak joyah ke mak limah kat m'sia ni..hmm,mau bawa masam muka berbulan2..hehe

paij188 said...

hahaha..

akak ni semacam saya la.. syok sendiri padahal org takde ape2.

tapi kitekan org melayu, klu nak ckp ape2 pun kite tgk jugak takut org terasa hati kan..?

pape pun oklah, tak berlarutan. saya prefer mcm tu je. tak best simpan pendam dendam kan?

yatie chomeyl said...

x best ah saing dgn ore gini, kecek ikut sedak mulut dio jah...x pikir doh ore sero hati ke gapo..huhu

ummiluqman said...

oklah mcm tu..ingat kan apa saspen jer hehe

temp. housewife said...

betul tu Diyana, Puan K. tu omputih. Akk pun tak nak masam muka lama2.

temp. housewife said...

Sama ye Fairus. Akk dah tua2 n(tua ke sgt?hehe) malas dah nak gaduh2. kalau boleh selesai, baik selesaikan sbb kalau tak menyemakkan otak je.

temp. housewife said...

Ti,
buke knur saing baik sgt pung dge dio selamo ni. tapi doh meme tiap2 minggu ake jupo kat playcentre.

temp. housewife said...

sekali sekala bg suspen takpe kan Cik Ma. hehe

Fid said...

kihkihkih

begitu rupanya...

tapi cuak la uga kan
heheheh