Check this out!

Click To View

A & N academic and scientific editing service

Contact us when you need someone to proof read or translate some documents.
http://www.annediting.com/index.html

Friday, March 25, 2011

Ada RM10? Jom menderma sambil dapat On'na Noko dari Jiji. (BM ENTRY)

Salam,

Dah banyak hari dah saya teringin nak buat entry untuk menyokong kempen adik saya Yatie Chomeyl dan Jiji ni. Kempen apa? Ini ada satu cara untuk kita menderma secara terus untuk mangsa-mangsa gempa bumi di Jepun. Secara ringkasnya:

Bantulah mereka untuk mengumpul sebanyak mungkin dana untuk membantu mangsa gempa bumi di Jepun. Hasil kutipan derma ini akan disalurkan ke tabung yang di sediakan oleh Aspiring Malaysian Rijal (AMIR) di Jepun dan juga ke tabung di Fukuoka Masjid di bawah kelolaan Kyushu Muslim Association . Diharap sumbangan ini dapat meringankan beban yang ditanggung oleh mangsa gempa bumi. Kepada mereka yang ingin menderma :-
1) Anda bolehlah membeli On’na noko berharga RM10
2) Setiap hasil pembelian On’na noko, RM8 akan di dermakan ke tabung tersebut. (RM8 = 200 yen) dan nama anda akan dipaparkan di On’na Noko Friendlist kami!
3) Sila email butiran kepada rumadatme_g@yahoo.com untuk pesanan.
  • Nama:
  • Warna Baju :
  • Blog URL:
Bagi yang tidak berminat untuk membeli on’na noko itu, anda juga boleh terus menderma untuk rakan Malaysia yang terjejas gempa bumi di Jepun dan masyarakat yang memerlukan bantuan untuk wilayah Sendai dan sekitarnya. Bantuan dana dapat dikirimkan ke:
Maybank Islamic : 162263191402
Cimb Islamic : 12120002359203
Nama : Shazwan Abd Shukor
No. Tel : 012-2161649
Email : euphorbia_tirucalli@yahoo.com.my
Alumni of International Muslim Students (AIMS)
 Sila baca kat SINI (my sis's blog) dan kat SINI (Jiji's blog) kalau nak tahu lagi lanjut. Saya sendiri pun nak tempah On'na Noko yang comel tu dan harap-harapnya yang lain pun boleh sebarkan kempen yang baik ni.

2 comments:

yatie chomeyl said...

thanks dear sis. esok ado acara kutip derma anjuran masjid, nok join jugop smbil masukkan duit derma utk kutipan minggu ni :)

Unknown said...

kakyong pun nak support juga..

nanti kakyong buat n3 kat blog kakyong72... ;)