Check this out!

Click To View

A & N academic and scientific editing service

Contact us when you need someone to proof read or translate some documents.
http://www.annediting.com/index.html

Thursday, May 5, 2011

Apa salah belacan? (BM entry)

Salam,

Ini entri tangkap muat sbb sebenarnya dah mengantuk sgt ni. Sepatutnya dah lena diulit mimpi dah ni. Cuma nak juga berkongsi hal ni. Saya ni suka budu (memelah doh ore Kelate) dan juga sambal belacan. Masalahnya sekarang, saya tak tahu kenapa hidung dan kulit jadi semakin sensitif bila makan 2 benda yang sedap tu. Kalau budu bolehla tahan lagi. Kalau belacan, alamatnya satu hari bersin dan hidung berair. Ada tak orang2 lain yang pernah mengalami keadaan yang sama? Kenapa ye dulu2 saya boleh tahan dan tak mengalami  apa2 alahan bila makan belacan tapi sekarang tak tahan sbb hidung terasa gatal sangat2 dan kulit pun jadi gatal. (tapi tak de gatal ye lain ye :P ) Ada tak pakar2 yang boleh berkongsi pendapat anda kat sini? Mana Doktor Sirna (a.k.a Fadilah) ni?

4 comments:

Umi said...

hah, saya tau sebab apa... sebab sis ada resdung kot?

sis, nak cuba 1 produk.. krim... byk kegunaan.. kecantikan, kesihatan, keintiman... best... try la.. leh jd awet muda.. resdung pun leh hilang semulajadi... ;)

Nadiah Sidek said...

resdung kot kak nur

SyidaGorjes said...

agaknya bila umur semakin meningkat, kadar sensitivity kita pun meningkat kot.

ni komen secara logik je, kita bkn Dr.hehehehe

transformed housewife said...

umi- mungkin ada sikit2 resdung kt. sblm ni mild je.

Nadiah- mungkinla kot.

Syida- logik jugak pendapat Syida tu. maklumlah akk dah berusia jugak. huhu